امروز 96/8/29 با حضور سرگروه های آموزشی مناطق مختلف استان همدان در محل دبیرستان شهید حاجی بابایی همدان واقع در خیابان خیابان تختی اولین جلسه آموزشی همکاران بر گزار گردید و در مورد برنامه های پیش رو در سال تحصیلی 97/96تبادل نظر شد و کارگاه نظارت بالینی هم تشکیل گردید و در مورد شیوه های چهار گانه نظارتی با همکاران گروه بحث و تبادل نظر گردید که گزارش مبسوط آن به مسئول محترم دبیرخانه کشوری ارسال خواهد گردید و از زحمات تک تک همکاران شرکت کننده از مناطق مختلف سپاسگزاریم ،امید که محتوای ارایه شده راهگشای فعالیت های همکاران ارجمند باشد . باتشکر
.: Weblog Themes By Blog Skin :.
